Gemensamma utrymmen

Det är viktigt att alla trivs i vår förening. Läs därför våra trivselregler och uppträd med hänsyn och respekt!

Föreningen har ett antal gemensamma utrymmen som står fritt för alla att utnyttja.
Utöver tvätt- och torkrum har vi följande gemensamhetsutrymmen:

• (F.n. EJ bokningsbar) Föreningslokal (källare hus 19A). För bokning, kontakta Urban Jansson. Tänk på att trivselreglerna gäller även för föreningslokalen och att nattvila råder efter klockan 22.00.
  • Hobbyrum i gamla pannrummet i 17C. (Notera att var och en städar efter sig och väsnas får man endast göra på vardagar 9-19 och helger 11-17.)
  • Mangelrum (båda husen)
  • Grillplats med utemöbler (bokningslista utanför hobbyrummet)
  • Cykelförvaring i 17/19A samt i skyddsrummen i 17/19C. Förvaring av barnvagn får ske i källarutrymmet under trappen i 17/19 B/C samt i cykelrum i 17/19A. Förvaring får ej ske i trapphuset p.g.a. brandsäkerhetsskäl.
  • Missa inte att läsa viktig information om vårt brandskydd!

Glöm inte heller bort våra äppel- och päronträd och att föreningen tillhandahåller mark ifall man är intresserad av att odla i pallkragar. Kontakta styrelsen vid intresse för detta.

Tänk på att trivselreglerna gäller även för grillplatsen och att nattvila råder efter klockan 22.00.